Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Σπούδασε πιάνο με τον Ρέιμα Ράιας, αντίστιξη και φούγκα με τον Παναγιώτη Αδάμ και σύνθεση με τον Ιωσήφ Παπαδάτο. Σπούδασε στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και είναι πτυχιούχος του τμήματος «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Κατέχει τους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών «Ιστορική και Συστηματική Μουσικολογία» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και «Σύνθεση ενόργανης και φωνητικής μουσικής» του Ιονίου Πανεπιστημίου. Από το 1990 ασχολείται με τη χορωδιακή μουσική και έχει διευθύνει οργανικά και φωνητικά σύνολα, μεταξύ άλλων, τα σύνολα «Ad Libitum», και «Compania dei Gelosi».
Διδάσκει ανώτερα θεωρητικά της μουσικής από το 1990. Ασχολείται με τη στιλιστικά ορθή μελέτη της Αναγεννησιακής και Μπαρόκ αντίστιξης. Στο πλαίσιο μελέτης της μουσικής του 20ου αιώνα, έχει παρουσιάσει σειρά διαλέξεων στο εργαστήριο σύνθεσης του συνθέτη Α. Καλογερά, με θέματα: α) το μπαλέτο Agon του Stravinsky, β) οι συνθετικές τεχνικές μέσα από τα Πρελούδια για Πιάνο του Debussy, γ) Αλεατορική αντίστιξη, συνθετικές τεχνικές και υλικά στο Jeux Venitiens του Lutoslawski. Παράλληλα, έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό Πολύτονον της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών εκτενές άρθρο του σχετικό με την μουσική γλώσσα του Claude Debussy.
Έχει εκπονήσει τις εργασίες Ιgor Stravinsky, AGON: Μια μέτρο προς μέτρο Ανάλυση, (2002) και, Οι φορείς της μουσικής εκπαίδευσης στο ιταλικό μπαρόκ. Οι παραδοσιακές πρακτικές και οι νέοι θεσμοί: τα βενετικά ospedali και τα ναπολιτάνικα conservatorii (2016). Έχουν παρουσιαστεί οι συνθέσεις του: Quintet (1997), In Memoriam - Three Sketches for Five Instrumentalists (2001), Wishes for the Clothes of Heaven (2001), Variations (2002), Reflections of Red (2002), Δε Γυρεύω Ξένο (2002), Θρήνος (2015), In Memoriam Patris (2016), Τρία Μαδριγάλια σε ποίηση Κ. Χατζόπουλου (2016). Ζόφος και Φως (2017).